ابزارهای بازاریابی دیجیتال در دسترس
برای فعالیت در حوزهی بازاریابی آنلاین، لازم است با ابزارهای مختلف دیجیتال مارکتینگ آشنا باشید و بتوانید با کمک آنها، محصولات یا خدمات خود را به کاربران معرفی کنید. بازاریابی اینترنتی و آنلاین ۷ زیر شاخه اصلی زیر را شامل می شود:
- سئو (SEO) یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو
- بازاریابی موتورهای جستجو یا SEM
- بازاریابی محتوایی
- بازاریابی شبکه های اجتماعی
- تبلیغات کلیکی یا PPC
- بازاریابی وابسته یا همکاری در فروش(Affiliate Marketing)
- بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ
بازاریابی آنلاین، فرصتهای زیادی پیش روی شما میگذارد و کمک میکند حضور خود را در فضای وب موثرتر ادامه دهید و مخاطبان بیشتری را به کسبوکار خود دعوت کنید.
ادامه مطلب
درباره این سایت